Pan Thiet - Reisverslag uit Ấp Sơn Hải, Vietnam van Thea Meijer - WaarBenJij.nu Pan Thiet - Reisverslag uit Ấp Sơn Hải, Vietnam van Thea Meijer - WaarBenJij.nu

Pan Thiet

Blijf op de hoogte en volg Thea

13 Maart 2016 | Vietnam, Ấp Sơn Hải

Vandaag een rustig dagje in Pan Thiet. Eerst tot acht uur uitgeslapen en toen naar een ontbijt, wat wel zo uitgebreid was, dat je niet wist wat je moest nemen. Wel honderd verschillende keuzes.
Na het ontbijt zijn we over het strand naar Pan Thiet gelopen. Een hele tippel door het zand, was verder dan we dachten. Uiteindelijk kwamen we in het begin van Pan Thiet en na wat gedronken te hebben zijn we weer aan de terugweg begonnen, nu niet over het strand, maar over de weg. Was erg heet inmiddels, 30 graden. Na aankomst in ons resort een duik genomen in het zwembad, dat was wel lekker.
Daarna even wat gedronken bij onze buurtjes Jaap en Jacinta. Erg gezellig. Een klein middagdutje gedaan in het huisje, lekker met de airco aan. Inmiddels was het kwart voor zeven en zijn we gaan eten in het restaurant.
Vanavond op tijd naar bed, morgenochtend worden we om half zeven gewekt en om acht uur vertrekken we naar Saigon / Ho Chi Minstad.

• 13 Maart 2016 - 17:52

Elly:

En willen jullie nog niet naar huis?
    Wel een hele mooie reis maar niet vermoeiend.?
    Het is daar wel mooi.maar ik zou niet zo ver kunnen lopen met mijn hernia.
    Kom hier al bijna niet vooruit.pffff
    Maar geniet er nog maar lekker van.een geweldige ervaring.voor jullie