Vlucht naar Hanoi - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Thea Meijer - WaarBenJij.nu Vlucht naar Hanoi - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Thea Meijer - WaarBenJij.nu

Vlucht naar Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Thea

26 Februari 2016 | Vietnam, Xóm Pho

We hebben een voorspoedige vlucht gehad en in een super mooi vliegtuig gezeten. Na aankomst in Hongkong moesten we overstappen naar Hanoi. Het was even zoeken maar ging verder probleemloos. Na ruim twee uur aankomst in Hanoi. Op het vliegveld werden we opgevangen door iemand van FOX en gingen we naar de bus. Er was een groep van FOX die vandaag aan de rondreis begon en wij waren dus bij die mensen in de bus gezet, wat verkeerd was. ( wij gaan vooraf aan de groepsreis naar Sapa, dat is in het noorden van Vietnam). Maar omdat deze groep naar hetzelfde hotel ging, mochten we blijven zitten. Inchecken en lekker slapen, dachten we. Na een uur stonden er plotseling een paar mensen die bij ons op de kamer die ze bij ons hadden toegevoegd op de kamer, waar een tweepersoons bed stond en dat gong dus niet. Dat waren een man en een vrouw die vanavond met ons mee naar Sapa gaan met de nachttrein. Uiteindelijk hebben ze het opgelost en konden we verder slapen. Nu ergens een restaurantje zoeken en wat eten.

• 26 Februari 2016 - 11:21

Linda En Jis:

hahaha, dat houd je scherp!!!

al last van een cultuurschok of valt het mee?

Rust een beetje uit van de reis en geniet van de eerste dag!!

• 26 Februari 2016 - 12:31

Layla:

Welcome to Asia! Riepen ze dat niet? Smakelijk eten en ik zie de andere verhalen graag tegemoet komen! X

• 26 Februari 2016 - 12:47

Lisette:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn
    Haha het zal ook na normaal gaan hè (jullie zijn wel gewend om met zn 4en te slapen

• 26 Februari 2016 - 18:24

Elly:

O dat begon al goed.haha.fijne vakantie