Laatste dag - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Thea Meijer - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Thea Meijer - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Thea

19 Maart 2016 | Hong Kong, Sham Wan Tsuen

Van Cantho met de boot naar de drijvende markt op de Cantho rivier.
Markt van de tand van de krokodil. De markt wordt Kay Rang Market genoemd. Of dit de vertaling is weet ik niet, maar denk het wel. Het is een groothandelsmarkt.

Tijdens het bezoek van de markt, klom er een cameraploeg van de Vietnamese televisie aan boord en werden er een paar mensen uit onze groep geïnterviewd. Leuk he? We weten alleen niet wanneer het uitgezonden wordt, maar dat zullen we, helaas,toch niet meer kunnen zien, vanavond zitten we in het vliegtuig op weg naar Nederland. Het was VTV, of het een landelijke of regionale omroep was, is mij niet bekend.

Half elf gaan we in de richting van het vliegveld, maar onderweg krijgen we eerst nog een lunch. Bij de lunchplaats hebben we nog een groepsfoto gemaakt. Door naar het vliegveld, is nog wel een paar uur rijden. In Ho Chi Minhstad , op het vliegveld, kregen we te horen dat ons vliegtuig vanaf Hong Kong anderhalf uur vertraging heeft. Hoop dat het hier bij blijft.

• 18 Maart 2016 - 18:26

Linda En Jis:

Goede reis! Ik heb de verwarming alvast aangezet, tis hier koud!!

• 18 Maart 2016 - 20:00

Elly: