Fietstocht. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Thea Meijer - WaarBenJij.nu Fietstocht. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Thea Meijer - WaarBenJij.nu

Fietstocht.

Blijf op de hoogte en volg Thea

08 Maart 2016 | Vietnam, Hoi An

Vanochtend om half negen vertrokken voor een fietstocht. Langs de rijstvelden en langs de boeren in de omgeving van Hoi An. Onderweg even bij een schooltje aan geweest, kinderen in de leeftijd van vier tot zes ongeveer. De kinderen waren erg enthousiast toen we daar waren.
De tocht duurde ongeveer drie uur en aan het einde van de fietstocht wat gedronken en toen werden we door boten naar ons hotel gevaren. De vaartocht duurde ongeveer een half uur. Na vijf minuten had onze boot een motorstoring, maar onze "kapitein" had dat zo verholpen.

Daarna lekker even in het zwembad gezwommen en een klein hapje gegeten bij het hotel. Straks ons even opknappen en dan de stad in om wat te eten en misschien nog wat te shoppen.
Enkele mensen uit onze groep doen nu mee aan een Vietnamese kookcursus en doen ook de inkopen op de lokale markt hier. Ook wel leuk maar wij hebben gekozen voor een rustig middagje bij het hotel. Ben benieuwd naar hun ervaring.
Intussen hebben we het resultaat van de kookcursus ontvangen en dat was ook erg leuk en leerzaam en gezellig.
En......lekker!!!

Wij hebben lekker in de stad gegeten en wat geshopt.
Morgen vroeg er uit, kwart voor zes. Dus op tijd naar bed.

• 09 Maart 2016 - 14:37

Linda:

Ja he, doen ze niet mee met de kookworkshop!!!! Wij willen ook wel eens getrakteerd worden op een vietnamees buffetje!!